اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فارس من| نتیجه‌بخش بودن پیگیری فارس گلستان برای آب شرب یک روستا در گرگان

با پیگیری‌های خبرگزاری فارس گلستان در خصوص حل مشکل آب شرب یک روستا که فاصله کمتر از پنج دقیقه با گرگان دارد، آب شرب روستا وصل شده و مشکل مردم این روستا حل شد.

فارس من| نتیجه‌بخش بودن پیگیری فارس گلستان برای آب شرب یک روستا در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی ثبت سوژه توسط مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من این خبرگزاری با موضوع "مردم روستای «شیرعلی آباد» گرگان از آب آشامیدنی برخودار نیستند به داد ما برسید" و طرح مشکل که روستای ما در پشت زنگی محله. چهار کیلومتری گرگان قرار دارد. بیش از 400 نفر خانوار دارد علیرغم قول‌های مکرر آقای استاندار و مسؤلین، همچنان مردم این روستا از مشکل آب آشامیدنی رنج می برند از خبرگزاری محترم فارس تقاضا داریم به داد ما برسند، موضوع در دستور کار خبرنگاران این خبرگزاری در این استان قرار گرفت.

با پیگیری خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان گلستان، استاندار وقت گلستان با حضور در این روستا و بررسی ابعاد مختلف موضوع، دستور ویژه برای حفر چاه آب برای حل مشکل آب شرب این روستا را صادر کرد که در 22 بهمن ماه سال گذشته چاه آب شرب این روستا به بهره‌برداری رسید.

امروز پس از تماس خبرنگار خبرگزاری فارس با اهالی این روستا مشخص شد پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در استان گلستان نتیجه‌بخش بوده و آب شرب این روستا وصل شده و چند ماهی است که مردم این روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شده و بدون مشکل در حال استفاده از این آب شرب هستند.

«شیخی» یکی از اهالی این روستا ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و تحریریه خبرگزاری فارس در حل این مشکل اظهار کرد: حل این مشکل برای اهالی روستا بسیار با ارزش بوده و حتی تبدیل به یک معجزه شده بود چون سال‌ها مردم این روستا با این مشکل دست و پنجه نرم‌ می‌کردند و متاسفانه صدایشان به جایی نمی‌رسید.

وی بیان کرد: با حضور خبرنگار خبرگزاری فارس در روستا و تهیه گزارش مستند و ارائه به مسوولان خوشبختانه در شرایطی که تصور نمی‌کردیم، استاندار گلستان وارد روستا شد و با احضار تمامی مسوولان مرتبط دستور رسیدگی ویژه را صادر کرد که خوشبختانه این مشکل حل شد و مردم روستا دعاگوی خبرنگاران خبرگزاری فارس و مدیرانی که در این راستا تلاش کردند، هستند.

فارس من، سامانه‌ای مختص مخاطبان خبرگزاری فارس برای طرح مشکلات مردمی است که این خبرگزاری پس از ثبت سوژه در این سامانه و تائید از سوی مخاطبان خود را موظف می‌داند موضوع را با جدیت از مسوولان امر پیگیری کند؛ سوژه‌های خود از محل کار و زندگی خود را همین الان در سامانه فارس من ثبت کنید.

انتهای پیام/83004/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول